Levering

1Wat is onze levertijd?
Bestellingen die voor 18:00 gemaakt zijn worden normaal gesproken de volgende werkdag bij u thuisbezorgd. Wij hanteren een levertijd van maximaal 3 werkdagen.
2Betaal ik verzendkosten?
Nee, u hoeft geen verzendkosten te betalen.
3Kan ik mijn bestelling retour aanmelden?
Ja, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Het product mag echter niet gebruikt zijn en moet in de originele verpakkign worden teruggestuurd.
4Mijn bestelling heeft vertraging?
Helaas komt het soms voor dat uw bestelling vertraging heeft, hier hebben wij echter geen invloed op. Neem contact met PostNL.

Betalingen

1Welke betaalmethodes bieden wij aan?
U kunt betalen met onder andere iDeal, Creditcard en Bankcontant. Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.
2Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?
Natuurlijk is dit mogelijk, doe dit echter wel op tijd. Neem zo snel mogelijk contact op met klantenservice@rugmassageapparaat.nl.
3Kan ik mijn bestelling nog annuleren als die al verstuurd is?
Helaas kunt u uw bestelling niet meer annuleren als die al verstuurd is. U kunt hem natuurlijk nog wel als retour aanmelden. Stuur een mail naar klantenservice@rugmassageapparaat.nl.
4Is het mogelijk met cash te betalen?
Ja dit is mogelijk, gelieve een mail sturen naar klantenservice@rugmassageapparaat.nl.

Garantie

1Heb ik garantie op jullie massage apparaten?
Ja u heeft standaard garantie, om hier gebruik van te maken vragen wij u een mail te sturen naar klantenservice@rugmassageapparaat.nl.
2Hoe lang is de garantie geldig?
U heeft standaard 14 dagen garantie.
3Kan ik mijn geld terug krijgen dmv garantie?
Ja! U kunt er ook voor kiezen om een nieuw apparaat te laten opsturen.
4Mijn product is kapot door eigen schuld, heb ik nog steeds garantie?
Nee, uw garantie is vervallen.